Mimmi Kindstrand

HAMMARBY!

Kategori: Allmänt


Ganska goteskt inlägg och så skriver jag inte på nåt dygn liksom.. haha nej men var rätt lack för tillfället men nu är jag glad! och som man ser på bilden så var jag på bajenmatch igår. Bajennaglar nu btw. Ganska ironiskt att vi drog på bajenmatch då film och deg stod på schemat men Robin messade och sa att jag skulle med på match så jag sa bara "Japp!" och så vart det.. drog med mig Pillow ;) Så jag, Pillan, Robin och Patrik stod och gormade som bara fa-an! Först var vi tvugna att hämta ut biljetterna så jag och Pillan drog till globen dirr efter skolan och sen mötte Robin upp oss vid skanstull så satt vi och frös arslet av oss på Puttes träning. Svinkallt! Vi drog hem till Patte en snabbis och sedan fjong på bajenmatch. Fan vad kul det var!! Hihi, men nu får jag sluta drömma för det är det tydligen nå engelska skit vi ska ha som jag skulle redovisa nu tydligen, woupsi.. peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: