Mimmi Kindstrand

Jag är överlycklig, normalt?

Kategori: Allmänt



Var somsagt och åt med hela min fina klass på Heng King och inte Heng Pung, hehe vi tyckte bara det lät bättre. Kom försent till naturkunskapen det gjorde ingenting för lärarN^ sa att nästa gång får vi ta en "goodiebag" med food till honom ;) haha sköning! Lite roligt var det när jag och Pillan märkte att vi hade exakt samma klädsel, eller färger fast motsatsen. Nån som förstår? Nej kunde inte tro det heller... men båda hade blått, svart och vitt - kulttt. Jag, Linn, Amanda & Sarah drog sen hem till Angelica för vi skulle börja spela in vår film som vi gjort manus till. Vi skrattade typ mer än hälften av bandet men tillsist grejade vi det! Kanske för att vi blidde dötrötta hoho. Drog sen till gymmet och mötte mamma som redan var där (jag hann inte dit i tid iom med tågen som cpade) så tog jag en 40 min springning på löpbandet. Ville inte anstränga mig för nackens skull som nu har blivit mycket bättre. Men nu med en smoothie i magen ska jag göra svenskaläxan som ska in ikväll.

Anledningen till att jag är så lycklig är för att jag har mina fina vänner och tro mig när jag säger det här - jag älskar dom av hela mitt hjärta. Det är verkligen dom som får min dag att "skina" haha nejnej, att vara romantiskt eller nej vad heter det? Känslosam, ja precis. Känslosam är inte min grej men det jag vill komma fram till är att jag är världens lyckligaste när jag har mina vänner omkring mig! Det är ni som orsakar leéndet på mina läpparna. Tack för att ni är ni.

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    håller med dig om våra UNBERBARA VÄNNER <3

    & vi gillar bara att klä oss snyggt, hehehe :D

    2011-10-06 | 20:19:06
    Bloggadress: http://pillorna.blogg.se/
  • mimsen säger:

    Hihihihi! JAAAAA <3

    visst, skitsnygga ;)

    2011-10-06 | 22:27:17

Kommentera inlägget här: