Mimmi Kindstrand

Jag förundas inte dig iaf..

Kategori: Allmänt


Vad är egentligen felet med mig? Jag kan då aldrig hålla till det jag tänkt mig.. Vill inte ens ta upp vad jag hade planerat blir bara lack på mig själv. Mår också illa för jag har slängt i mig en massa geléhallon. Och ja, jag sitter fortfarande och äter på dom. Jag är så smart! Nej men allt har vart så knas på senaste, jag har typ inte brytt mig om någonting. Dags för en förändring? Nja, snart är det lov, kan inte lova nåt då hahaha.. nej men nu ska inte detta bli ett deppinlägg!
Vart precis bortbjuden till Liljeholmen och träffa några grabbs men icke sa nicke, imorgon bitti kl 10.31 ska jag sitta på bussen til jobbet så vill helst sova ut. Efter jobbet åker jag och Steve till kusinen och firar honom. DÅ blir det minsann gofika. Knakse hänger lite med broshan (haha) efter. Får se vart dagen tar mig. Nu ska jag göra allt och ingenting, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: