Mimmi Kindstrand

Mr. Lonely

Kategori: Allmänt

Sitter helt ensam i skolan nu.. buhu! Alla njöt av att vi egentligen slutade halv tre medan jag måste sitte kvar i skolan och vänta på jobbet. Börjar lixx kl 16. Yeeey. Idag har vi iaf vart ute i skogen och letat efte rlite grejer, uppgift på NKn. Jag, Lollo & Pillan var i en grupp och Pillan fick syn på en kundvagn. Vi fick genast en snilleblixt, vilket innebar... att vi åkte runt med den och flashade och hade så grymt roligt! Alla andra klasser tittade ut genom fönstret och tyckte typ att vi var töntiga meeen, vi hade kul och det är det som är huvudsaken! Vi har även fortsatt med filminspelningen. Var askul då Mange (Sandra) & Cecilia (Linn) skulle bli höga på lite weed. ASSSSSS.. Hehe nej men nu måste jag dralla till bussen, kommer inte blogga nå mer för när jag komemr hem tar jag en macka och dör i soffa (y) pussssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: