Mimmi Kindstrand

mysfaktor - ON

Kategori: Allmänt


Åkte som  sagt till Pillan dirr efter jobbet igår, planerat skulle vi på fest men icke sa nicke! Vi stannade hemma hos henne i TV soffan med en varsin BJ som vi fick av Marie och en varsin coco-citron drink som vi fick av Gunnar (som var ASgod). Härliga päron det där asså! Idag vaknade jag upp till snobben på TVn och sen en god frulle och en choklad"dessert" till, mums! Det är alltid så mysigt och smarrigt hos Pillan ♥ Åkte sen hem och mami hade fixat heeela lägenheten, så duktig! Skönt att komma hem till ett varmt och mysigt hem. Amourina joinade mig sen och vi + freddan gick och köpte choklad som vi mumsade på till söndagsfilmen Beck och gjorde mumsiga drinkar med bär. Nu tänkte jag lägga mig och läsa nåra sidor i min älskade bok. Sov gott people!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    vilka myysisar vi är!

    2011-11-01 | 13:14:03
    Bloggadress: http://pillorna.blogg.se/
  • mimsen säger:

    jaaaaa galetttt!

    2011-11-01 | 19:12:54

Kommentera inlägget här: