Mimmi Kindstrand

Mysig dag med mami ♥

Kategori: Allmänt

Igårkväll blev jag upphämtad av Anna, Alicias mamma så låg vi och tittade på True Blood avsnitt hela natten. Imorse pluggade vi och eftersom hon går i värsta pluggislinjen kunde hon förklara varenda liten sak om population osv, som jag ska ha ett ganska så stort "läxförhör" i på torsdag så jag kommer nog glänsa lite extra (om jag kommer ihåg allt dvs..) Mötte upp mami i Tyresö C och käkade, gick runt lite i affärer hämtade ut ett paket, drog sen till Haninge och gymmade. Shoppade lite mer i Haninge sen dåra.
Nu sitter jag här med ett glas multivitaminjuice.

Pratade precis med Patrik på fb chatten och han var så gullig och påminde mig om att vi ska fucking orientera imorgon.
Hej, kom och döda mig?


Idag är en sån där "ta-hand-om-mig-själv-dag" eftersom jag fick med mig lite roliga saker hem från affären.

Hårinpackning, bodyscrub, rollon, ansiktsmasker.
Tror även jag ska ta BUS så jag håller kvar färgen jag kirrade förra veckan.

Det stora paket som jag väntat på (i år och dar) har äntligen kommit i rätt händer!

Hm, vad kan det vara i det här stora paketet? om inte......

GODIS OCH BIOBILJETTER
Hihi 1.5 kg godis till mig som ska vara nyttig, nån som bettar på att jag klarar det?

Supersnälla söta rara mamma köpte årets första....

JULMUST, till mig och Freddan.

Kan summera denna söndag som en bra söndag! Puss och hej leverpastej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: