Mimmi Kindstrand

Onsdag

Kategori: Allmänt

..trodde dock att det var fredag imrn så det var helg, men nejnej. Idag blidde det pannkaka och plugg till middag!

Fattar inte vad jag gör vid datan nu för jag åkte hem extra tidigt då jag slapp verkstaden för att jag ändå skulle plugga hemma. Ja för det låter ju troligt.. nej jag har inte pluggat ett skit. Eller jo lite garnna.. Måste kunna NKn tills imrn så hoppas kunskapen Alicia prentade in i mitt huvud sitter kvar!

 

Vill bara skåla och gratta till mig, Pillan & Patrik som faktiskt var topp 1 på prientering bland alla 2or i hela Fredrika Bremer skolan. Inte illa va? Mellanbanan på 1.5 timme. Nirre, grattis till oss fan.

 

Nu ska jag hoppa in i ett skönt bad, stoppa på en ansiktsmask sedan plugga utav bara helvete! Och imorgon blir det inget gym för min del då jag jobbar från 16-20. Kom förbi och ta en Happy Meal vettja ;) h3h3h3, skoja pallar inte faila för nån jag känner.. för då blir det lite extra pinit!

 

Visar min donken outfit imrn så får ni se hur absolut o-fin man kan vara i arbetskläder hoho, peace people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: