Mimmi Kindstrand

That Happy Feeling Inside..

Kategori: Allmänt


Var somsagt inte på gymmet idag med Chrisseboii.. Fick lite smått dåligt samvete då han skrev "GYM!!!!" på sms och hade verkligen taggat till så dissar jag :( men återigen förlåt sötnos, vi göre nästa vecka! Ja så får det bli, hihi.
Istället kom min kära bror ner till min skola så satt vi där ca 20 min och tog sen bussen hem, träffade Robin vid pressen som man så fint kallade Pressbyrån förr, haha dör lite.

Har bara legat och myst med Steve eller ah, jag somnade ju i soffan och sen la vi oss i mammas säng för han ville provligga (låter ju bra..) för han undrade hur hård den var (det där lät ju inte direkt bättre.......) så somnade jag i hans knä (men vafa-an, bara jag som misstolkar?!?) Sen kom mami hem med pizza och hade tydligen köpt chokladmousse och glass och Steve hade en fet chokladkaka (som jag först höll mig undan för men när mamsen kom hem med mer smarriga saker bara vräääkte jag i mig, kunde liksom inte hålla mig när alla åt *fnizz*)

Vetefan om det blir nå gymmande för min del imorgon heller, har så satans ont och det blir bara värre och värre *snyft* och jag undrar om jag ens kan ta mig till skolan? Börjar kanske bli sjuker eller nåt sånt skit. Blir iaf pissledsen om jag inte kan för vi har planerat Tacobar till lunch, så no way att jag ska vara hemma imorgon! Hihi nu orkar jag inte skriva nå mer, kissessss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: