Mimmi Kindstrand

The moment you give up, is the moment you let someone else win.

Kategori: Allmänt

Var som sagt och fikade med mina fina cheyer + pojkarna som också hakade på. Medan alla hade köpt fika på Café Momo gick jag och Chrisseboii till Expresso House för att köpa Chai Latte. Vi började snacka om stället jag gymmar på. Och gissa vad? Jag fick en liten "gymdate" ;) hohoho, nej men ta't lungt! Han har flickvän och han är en av mina närmaste killvänner. Töntigt det lät att säga "killvänner".. Sen iaf ringde mamma mig och då var det dags att gymma. Efter drog vi och solade, asskönt. Dock inte för min navel som typ har fuckat upp sig. Först hade jag problem ovanför navelpiercingen men när det blir fint så fuckar det upp sig där nere, alltså under. Äsch, fuck it. Nu ska jag fortsätta titta på Friends. Saknar bror när jag tittar på det.. såg alltid det med honom förr. Ahja ha det bra people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: