Mimmi Kindstrand

Trött

Kategori: Allmänt

Helluuu!

Bloggade igår då jag lämnade datan i skolan.. Vi hade orientering sen drog jag dirr hem till Steve. Vi cyklade sen till jobbet. Eller han skjutsade mig fick fan en hjärtattack, han körde utav bara helvete! Haha.. Var askul att jobba, fick också mina kläder. Byxorna var dock föööör stora så jag såg ut som en typ.. hiphopare? Slutade 20 tog då bussen hem som tod dryga timman.. Var hungrig tjurig och hade ont i hrla kroppen. Hela dagen hade tagit musten ur mig och dessutom hade jag skavsår på hela låren tack vare byxorna. Det enda jag såg fram emot när jag kom hem var julmusten som mai hade köpt till mig. När jag väl kom hem fanns den inte. Den var spårlöst. Frågade mamma, men det visade sig att den var borta av "personliga själ"... fuck that. Tog två dagobertmackor och ett glas multi somnade sedan i soffan.

Sitter nu på eng lektion, snart lunch! Ska nog gymma efter skolan. Får se vad som händer seeeeeen, PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: