Mimmi Kindstrand

Orkar inte berätta om min dag så gjorde en sån här ist.

Kategori: Allmänt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Har väl vart lite "pirr-i-magen-kär" men aldrig på riktigt.

Vad tycker du om kärlek? Kul så länge den varar.

När kramade du någon sist? Imorse kom Zingo upp i sängen och "kramades" med mig hihi

Saknar du någon speciell person? Saknar? ja.. men glad att personen är ute ur mitt liv trots allt.

Har du svårt för att bli kär? Ja, det har jag.

Är du singel? Yesbox.

När fick du senast en komplimang? Imorse, mitt hår var fint.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej.

Hånglat med nån riktigt ful: Haha, tyvärr.

Hånglat med fler än 50 pers: Nope, är inte sån.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nä.

Gjort något dumt? Vem har inte? Klart jag har..

Gjort något du verkligen ångrar? Ohja..

Åkt ambulans? Nä faktiskt inte.

Åkt polisbil? Tror inte?..

Gjort nåt olagligt? Yeah.

Fått din mamma att gråta? Tyvärr, är inte stolt över det.

Slagit ner någon? Kanske inte "slagit ner" men smält till nån jävel - ja.

Skämts över dina föräldrar? Klart jag har, men mest när jag var liten. Är jätte stolt över mina föräldrar och älskar dom mer än något annat.

Sagt jag älskar dig och menat det? Säger dte endast om jag menar det.

Tar du droger? Nej. Mammas flicka.

Dricker du? Har druckit. Har nu bestämt mig för att vara nykterist tills min 18-års dag.

Vilka kläder sover du i? Naturell - naken, haha.

Vad hatar du verkligen? Människor som säger att dom finns för en men hugger en i ryggen.

Varit kär? Somsagt, nej.

Är du ensam nu?

Vill du gifta dig? Min "största" dröm när jag var liten men bryr mig inte längre.

Vill du ha barn? Ja, måste sprida vidare the awesomeness ;)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag? nej men annars tror jag det var Amourina.

Såg dig gråta? A.

Fick dig att gråta? Mina problem.

Du delade en dricka med? Saga.

Du gick på bio med? Mina bruds - Pillsner, Lollo, Linnen & Nattis.

Skällde på dig? Amourina..

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, "Han har hår på bilden" haha, vi kollade en grej bara.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej.

Kramat någon? Ja.

Pussat någon? Ja.

Köpt någonting? ja, eller i fredags köpte jag Ben & Jerry's och ansiktsmask.

Sjungit? Det gör jag jämt.

Saknat någon? Mhm.

JAG HAR:

Digitalkamera? Nope.

Systemkamera? Nä.

Telefon på rummet? Haha, moderna tjejen har en mobil (y)

Egen dator? Klart jag har! T.o.m. 2.. hehe

Könssjukdom? Nä.

Bra kompisar? Bara dom bästa! Elaka eller orättvisa människor gör jag mig av med dirr..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: