Mimmi Kindstrand

People are like chameleon's, they adapt to your favorite color so you'll like them. But eventually, true colors always show.

Kategori: Allmänt


Har faktiskt inte så mycket att dela med mig nu för tiden här på bloggen. Kommer i vågor då jag har lust att blogga, eller inte. Snaaaaark, nejmen nu sitte rjag och prtar med Alexander på fejjan. Vi båda verkar ha ett roligt liv, naaah! Var en vanlig dag i skolan. Den mest chillillilliliiiiligaste dagen. 09:45-14:10 endast två lektioner. YYYEEEEEAAHHH!

Drog till centan med Linn, Pillan och Stolle, sedan kom Johan mitt i gofikat på Espresso House. Vi tittade runt lite i Affärer och jag hittade byxor som jag ska prova i andra storlekar då jag verkligen underskattade min storlek, fnizz.. Gymmade ditt efter med mami dåra, sen hem för att äta gulashsoppa med vita "puff-mackor" typ frallor, snille mimmi -.- och nu är jag megamäTT.

Har iaf vart en megafnittrig dag idag i skolan då vi satte våra skratt på spel eller hur man ska säga! Linn kom fram till att hon ska byta skratt och jag har då redan bytt skratt redan kom tjejorna fram till! Men vi har awesome skratt allihopa-a-a-a! Nu ska jag titta på Ensam Mamma Söker PUSSI

Jag och Alexander satt och sa "katt åt" skämt och han kläcker ur sig denna ; Katt åt gitarr, blev stämd! Jag tror jag DOG av garv assååååååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: