Mimmi Kindstrand

Whenever I find the key to happiness, someone changes the lock.

Kategori: Allmänt

Jobbet gick awesome! Var min 3e dag och jag fick ta kassa helt själv.. ska egentligen ha 3 dagar med en "hjälpmänniska" eller hur man ska förklara. Men både förra gången och idag kunde jag ta bestälningar ensam.

*Klapp på axeln Mimsen*

Drog till gymmet med mami efter jobbet, en timmes kondition blidde det! Inte så illa pinkat. Sen köpte jag, mami och lillebror lite lördagssnarr.

Hoppade sedan i plurret och tog "ta-hand-om-mig-själv" -timme ca. Hårinpackning, ansiktsmask, bodyscrub och mamma köpte en Barnängen bubbel så fick bubbla lite också, fnizz!

Efter badet klädde jag på mig för att sedan dra ut med Amourina. Hon skulle köpa lite snarr och vi drog då hem till mig och pratade och pratade och lyssnade på musik och pratade. Tände ljuset jag fått (tagit) av mamma ♥  MYS!


Nu är jag megatrött efter en "händelserik" dag..

Imorgon blir det gym - armar, mage &kondition. Drar nog till Port73 med mami och en liten shoppingrunda i Handen kanske?

Sov gött som FAN, pussipussi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: