Mimmi Kindstrand

Acceptera mig för den jag är och inte den du vill att jag ska vara.

Kategori: Allmänt


Sitter nu i mitt nystädade rum och är lite småglad för första gången idag (y) fick precis ett mess från vklass om att jag inte har någon sociologi imorgon för fröken ska vabba. Nice säger jag dåra för då slutar jag 14:40 och börjar 09:10 - gr8! Idag har jag vart i skolan, chill dag 09:45-14:10 men nejnej, dom skulle tydligen flytta Fritidens Aktiviteter från fredag eftermiddag till idag så slutade 16:20 och var tvungen att genomlida en 40 min håltimma.. men inte ska jag väl gnälla för jag slutar runt 14 på fredag då ju! HIHI!

Har vart lite smålack idag bara allmänt av personliga själ men också grädden på moset kommer Mrs. Teacher och verkligen förstör min dag. Hatar denna jävla särbehandling!! Lixx förut när jag och bara några stycken var kvar i klassrummet ber hon mig plocka unda pennorna. Visst tänkte jag och plockade undan. Men sen när hon ber mig plocka undan papper, pennvässare, pennor som ligger utslänga på golvet och skräp lackar jag till så jag drar med henne evil eyes in my neck! Och idag.. trodde jag skulle dö. Dubbelmoral så det stänker om det! Galen kvinna det där asså.. orkar dock inte ta det nu haha.

Nu tänkte jag skriva min sociologi "uppsats" eller vad man nu ska kalla det. Sen dusch och bänka mig framför TVn med mami, Ensam Mamma Söker<3
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: