Mimmi Kindstrand

Be Your Best, Fuck The Rest.

Kategori: Allmänt

Känner mig så glad för tillfället. Kanke är det bara för att mitt liv äntligen har någon "mening" om jag nu får vara så djup.. Hehe nej men alla läxor är nu gjorda, nyduschad, städat rum, känner mig så duktig för att jag äntligen börjat gymma och äta nyttigt och framför allt är jag så gtymt jävla överglad för att jag har mina fina vänner - utan dom hade jag vart död vid detta tillfälle haha! Nej men jag är bara glad helt enkelt! Hm, vad gör jag då? Satt precis och slökollade på sista Idol snutten. Olle och han André gick vidare. Okej att Olle gick vidare men André.. usch säger jag bara. En massa fjortisbrudar som ringt in och röstat på honom. Jag menar, kolla bara på hans äckliga falska leénde när han sneglar mot kameran. Jag blir äcklad! Oj, nu ska jag lugna ner mig ett par kilo. Tänkte ta och lägga mig nu. Glad och sådär va (fast fortfarande irriterad för André fjollan) hihihi, sov gott pullisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: