Mimmi Kindstrand

Dagens;

Kategori: Allmänt

Dagens humör: Fnittrig och glad!
Dagens mående: Mår helt ok idag faktiskt.
Dagens borde: PLUGGA!
Dagens frisyr: Mittbena, fönat och plattat.
Dagens smink: Foundation, lite puder, rouge, svart kajal, mascara, ifyllda ögonbryn - den dagliga.
Dagens klädsel: Svarta tygtights med nitar på sidorna och en lila/blå tunika med midjebälte.
Dagens planer: Ta 16:08 bussen till donken och ta mig igenom jobbintervjun sedan hem och städa & plugga..
Dagens materiella vill ha: Nya skor, och en marabou hihi..
Dagens fundering: Kan man både älska och hata en person på samma gång?
Dagens beroende: Mina vänneeeeer<3
Dagens tråkigaste: Mitt hår som inte vill som jag..
Dagens längtan: Att jobbintervjun ska bli överstökad.
Dagens superlängtan: Att jag kunde allt läraren säger (dvs alrahelst matte B..) och ha alla läxor gjorda kanske? Skulle vara nirr.
Dagens tidning: Ingen?

Sitter nu i hemvisten med Johan och dte är helt tyst här. Dagen har vart hyfsad. Börjar känna mitt godisbegär nu när jag vart duktig och inte ätit på en och en halv dag... haha duktig Mimmi! Vill nog inget mindre än att sitta här med en fet jävla Marabou<3333333 Men så ere tyvärsh inte! SNart ska jag på arbetsintervju som jag då inte nämt här på bloggen. Är lite små nervig dåra. nej men nu har jag inge mer att skriva för tillfället, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: