Mimmi Kindstrand

En sån där rubrikjävel..

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag upp helt ensam, konstig tyckte jag för jag somnade med 3 brudar runt mig.. gick iaf upp och åt frulle med brudarna som satt vid frukostbordet. Tog bussen hem och fixade mig sen vidare mot Handen för att möta bror och sedan vidare till kusinerna för att fira moster och morfar som fyllt år. Blev smörgåstårta där, mums. Jag, Sarah & Steve drog hem till Steve sen för att leka ölspel med boisen. Jag tog bussen hem vid tio-tiden och sitter nu hos lillasyster och papi.

Dagens
Mimmi; Kolla en katt vid vägen.
*samtidigt går en kvinna emot oss*
Steve; Nääääääää Mimmi.. en tant!

Hahahaha, skoja inte att jag garvade!
Nu ska jag chilla lite sen blir det sängen, vet ej vad om händer imrn får se. PEACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: