Mimmi Kindstrand

GPL = Glad På Livet.

Kategori: Allmänt


Sitter i rummet nu med mysiskläder som vart på hela dagen. Har verkligen mått skit, typ "dagen efter" fast jag inte drack en droppe igår.. nej det är nämligen så att  jag har fuking mensvärk. Det onda sitter i hela jävla ryggen och i magen sen att man är uppblåst som en söt lite ballong gör det ännu bättre. Ellerrrr? Satt och tittade lite på fejjan och såg att Nattis skrivit att vi har prov imorgon. Jajuste det provet ja... Min lycka dag idag ellerrrr? Fast jag ska väl inte klaga, jag kan det hyfsat. När jag ändå bara låg idag och vart terrad av lillebror -.-' så tänkte jag att jag kunde läsa en bok, Expert På Att Rodna, I löööv it. Hittade den dock inte, sug snorre på det. Oj, kul inlägg. Man blir ju verkligen lycklig. Ellerrr? Hahah skoja med er folket jag är superlycklig. Mitt Liv Äger - PEACE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: