Mimmi Kindstrand

Hej, jag älskar mitt liv.

Kategori: Allmänt


Chacha, sitter i soffan och myser med min röda fina mjukisdress. Stephanie och Amourina gick precis hem. Vi köpte oss en varsin Ben & Jerry's och placerade våra arslen i min soffa och kollade film, MYS!<3

Vad hände i helgen då? Jo var ju hos Simon i lördags och sov då hos Lollo, söndag natt sov jag hos bror. Festen dåra, den var väl kul. Lite stelt i början men sen när alla börjat supa vart det roligare, fast det var lite svårt för mig att släppa loss iom att jag drack inget.. men senare var det nån snubbe som ville "släppa loss" på mig........ KUL! Råkade ge han mitt nummer också, hoppsan. Nej men vi drog hem till Lollo och sov, dagen efter var bara chiiiiiiiill. Åt glass, choklad, pringels, läsk drack vi också medan vi tittade på White Chicks. Senare på kvällen drog jag hem till Steve, vi tittade på film och gjorde köttbullar halv tio på kvällen, haha hungriga! Idag har jag haft en chill skoldag och kom hem frö att mysa och träffa Stephanie, nussetullan<3 Ska nog försöka plugga lite nu, plugghestN^ PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: