Mimmi Kindstrand

HEJ JAG ÄR TILLBAKA!

Kategori: Allmänt

Sitter äntligen i mitt kära rum nu helt nyduschad och klar. Och det härligaste är att jag luktar inte brandrök nu. Jo det var ju så att det vi gick i ca 4 h i duggreng och blaskiga skogar, men när vi väl kom fram - trötta, hungriga, ledsna, ont över allt, ja vi vet vad jag pratar om? Då iaf skulle vi ställa upp tält och äta. Jag och mina tältkompisar, Lollo & Mickis, hade ett indiantält cooooooolt! Jag grillade majskolvar som vart en succé! Vi knaprade lite allihopa på dom. Efter maten som alla var så duktiga och göra (pasta carbonara, tacos, köttbullar/korv & pasta, lövbiff med potatiskrocketter osv) satt vi alla samlade vid brasan och sjöng och ahde det mysigaste evöööööör sen hör man ett plurr då hade Patte & Chrisse hoppat i det iskalla vattnet. Haha tokiga grabbar det där! Vi sov som sagt i tält och det var så otroligt jävla mysigt på ren svenska!! Idag var det dock lite jobbigt att gå i ca 1 h med mest uppförsbackar och ingen sovmorgon.. Vi kom fram till skolan och satt där ett bra jävla tag. Vi hann t.o.m somna i ett klassrum allihopa sen gå på lunch och fick sen reda på att vi inte skulle ha några lektioner som planerat så vi checkade på film "Jag saknar dig" den var bra fast lite halvdåliga skådisar, men den fick mig att gråta.. i skolan t.o.m så jaaaaa... Mami hämtade upp mig så drog vi till centrum och käkade på kina restaurang. Me love you big time, mami! Jag vart inslungad i en kram dessutom.. vart lite förvånad men så såg jag att det var ju bara Robin. Vi snackade lite, var kul att träffa honom eftersom vi inte setts sen jag var med gänget och det var senast i somras.. Mami skulle fixa sina naglar och jag & Freddan köpte matsäck som han skulle ha till skolan. Vilka möter jag då om inte Emma, Yasmine & Elina. Det roliga var att jag ville nästan "ställa in" kinan för att jag luktade anal och såg ut som ett också efter vandringen och har då turen/oturen att träffa på halva Tyresö. Men gick med på det för, vem säger nej till god mat lixx? Halloj?! Vi åkte iaf hem sen och jag packade upp och hoppade in i en skön jävla dusch! Oj nu har jag nästan skrivit en hel bibel, är hur trött som helst så blir att sova snart kanske? Om inte nåt annat kommer emellan dvs, man vet ju aldrig ;) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: