Mimmi Kindstrand

I know every step you'll take

Kategori: Allmänt



Jag vet att allt som kommit upp här på bloggen på senaste är --> skit <-- tråkiga inlägg och jag har bara ätit snarr all the fucking time! Faaast så är det om man är tonåring ;) Snart får jag pengar och då ska jag faktiskt köpa lite ansiktsmasker och krimskrams som vi tjejer gillar, hihi! Ska tona mitt hår brunt igen. Anledningen till att jag måste tona håret nu (krisläge) är för att för nåra år sen färgade jag sönder håret blont och sen mörkade jag till det (ungefär till min färg) och sedan lät jag det bara vara och det har ännu inte växt ut så har typ lite ljusgula toppar, inte nirre! Men eftersom jag tonar så funkar det iaf då. Men nu ska det bli bättring, ska börja gymma i skolan, göra mig fräsch och stick to healthyness. Om man känner sig fräsch tror jag det blir lättare faktiskt :))




Idag tänkte jag plugga lite Matte B till provet på tisdag för jag fattar fortfarande nada. Och det hjälper ju inte att jag är trött till 100000. Jag och Amourina la oss efter 3 inatt för vi var uppe och pratade Skype med Oscar, och väktes av att hennes mor ringde kl 10 0ch sa att amourina skulle jobba. Jaha då var det bara att stiga upp och kunde inte somna om efter hon gått. Trött eller ej, ikväll är det fets hos Nattis så ska bli kul att träffa alla godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: