Mimmi Kindstrand

Jag försöker lägga allt bakom mig nu.

Kategori: Allmänt


Ligger i sängen och funderar en hel jävla del. Och har kommit fram till att jag ska sluta bry mig så jävla mycket om vad alla andra tycker och gå mitt egna spår. Jag har alltid vart den som vill båda delarna väl så när det kommer till krisläge är det jag som får skit när jag egentligen inte hade med saken att göra från början. Jag vill inte att alla nu ska tro att jag tycker att jag är ängeln här i världen, nej nej. Jag är den jag är och vill oftast människor väl, eller iaf dom som förtjänar det.

Nog om det, nu ska jag hjälpa mami att laga mat och dessutom fixa maten till vandringen imorgon som jag nu ska med på. Lite problem med att jag skulle med från början men nu är det bestämt - jag ska med! För er som inte vet, jag har en kurs som heter Fritidens aktiviteter så vi ska ut på vandring för att få lite "vetslap" inom det området. Vandringen startar i skolan kl 14:00 (imorgon) till torsdag kl 12:00 och imorgon är det alltså enligt schema innan vi drar iväg och vi har gympa, kul att vi kommer trötta ut oss på det innan och dessutom börjar vi 8:00 så vi kommer vara tröttast i stan, eller ska jag säga skogen för det är ju faktisk där vi ska spendera all tid mellan ons-tors. Jag kommer dock inte vara med i matlagen av personliga själ så jag tar med mig färdig tacos, har också nötter, riskakor majkolvar så det kommer mätta min hungriga mage hihi.

Känns som att allt kommer gå bra, och jag känner mig gladare än jag gjort på länge - super!

Kommentarer

  • Nattis säger:

    Det är bra Mimmi, man ska inte bry sig om vad dom andra säger. puss <3

    2011-09-20 | 19:04:24
  • Mimsen säger:

    Precis vad jag tänkte! puss på dig sötnos <3

    2011-09-20 | 20:12:03

Kommentera inlägget här: