Mimmi Kindstrand

Japp det blidde en marabou idagråå..

Kategori: Allmänt


Har ju sånt jävla sötsug all the time! Kunde inte hålla mig när jag ändå var inne på Ica.. eller okej jag gick in på Ica för att handla en marabou :$ äsch spillerill! Kvällens fråga; kommer vi överleva denna storm? har ingen aning. Jag kanske dör nu medan jag skriver detta inlägg? Det återstår väl bara att se. Nej men seriöst, hörde på radion att Katarina skulle komma hit över sthlm. Hahaha, yeah right! Men om det t.o.m är så grova skämt om vädret måste det vara illa! Hm, gillare not. Känns kanske lite onödigt att göra läxorna om vi ändå ska dö? Nej men usch, Mimmi sluta prata om döden nu sådär va. Jag ska plugga en massa jävla saker.. så ja byebye!

Jag tror nog minsann jag överlevde inlägget ut hihihii! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: