Mimmi Kindstrand

Just chillin'

Kategori: Allmänt


Har som vanligt vart i skolan idag, på morgonen var det dessutom klassfoto. "Hej kom och hjälp mig" trodde jag skulle dö när jag såg mitt enmans foto, utbrast bara; sådär ser ju inte jag ut! Patte skrattade och jag var tvungen att face;a the reality. Efter skolan gick jag och Lollo till centrum och hon köpte choklad på Sabis för sitt presentkort. Haha rätt kul, visste inte att man kunde göra så. Klockan 16 skulle jag till "jobbet" om jag nu får säga så. Fick papper, träffa dom andra 3 killarna som skulle börja och fick kläder fast jag fick dock inga. Jag var tydligen för liten för deras storlekar för tillfället (y) Drog sen hem för att åka med mami till gymmet. Sitter nu i soffan med en smoothie och en skål jordgubbar. Vi tänkte att jordubbar är vi värda! Men nu står plugg på schemat så det blir att plugga järnet(!!), PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: