Mimmi Kindstrand

Kär i första övningspasset..

Kategori: Allmänt

Citerat från min mami. Var ju så att jag mamma och Åse var och gymmade. Vi införskaffade oss ett varsitt årskort. Alla var vi jätte duktiga och det lär ju märkas imorgon då träningsvärken trycker till! Och det jobbiga är att jag och mami kan inte göra något åt det för vi är tydligen överrörliga så vi får inte stretcha tyvärr. Efter gymmet drog vi till Ica och handlade och vår konversation löd såhär;
Mamma: Det var mycket museéum.
Mimmi: Vaaa?
Mamma: ...
Mimmi: Museéum?
Mamma: ...
Mimmi: MUSEÉUM VAD?
Mamma: ...
Mimmi: MUSEÉUM VADÅÅÅÅ?!
*Vi går undan*
Mamma: inte museéum, muslimer sa jag. Men det var ju 2 där vi stog precis..
Mimmi: Jaha, oj.. :$
Kul att jag kan vara så himla diskret (y) Ahja nu ska jag fortsätta kolla på Ensam mamma söker och efter är det Svenska Hollywood fruar och efter blir det dusch! Så det hinns tyvärr inte att göra läxan idag.. sorry Grazze! Måste hinna göra mig fin inför skolfotot imorgon också! Hihi, sov gott kompisar

Bildbomb ---------->

Kommentarer


Kommentera inlägget här: