Mimmi Kindstrand

Kul grej..

Kategori: Allmänt


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? ja du.. gott och blandat som Sophia så fint hade sagt!
Har du vart/är kär? Klart!
Har du sagt jag älskar dig till någon? njaaaa, inte en boy dåra
Har någon sagt jag älskar dig till dig? samma svar som ovan
Har du haft ett hemligt förhållande? haha venne riktigt ifall det var "hemligt" eller ens ett förhållande!
Har du ett förhållande just nu? nope, singel baby!

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? oooooooohja!
Har du skämt ut dig? haha.. ja.
Har du varit ute en hel natt?
säkert, busig chey här.
Har du blivit tagen av polisen? nej men snudd inpå! hehehe
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? OM jag har


HAR DU..
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? venne, kanske nån vit liten lögn?..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, massor!
Har du ett syskon? nej, men 3!
Har dina föräldrar ljugit för dig? tror jag inte!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nja
Har du pussat någon som är fyra år äldre? inte vad jag vet om?
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? hah nää
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nope 
Har du ljugit på någon fråga ändå? nej varför skulle jag?

VEM..

Vem älskar du? Mina fina vänner och min familj
Vem pratade du senast i telefon med? Steve min lovely brother! haha

Vem är snyggast i världen? min spegelbild? haha nej men skulle nog vilja säga Canning tatum, Johnny Depp, Chad Murray eller nån annan sådan snygging.

Vem skulle du ge en miljon om du ej fick behålla
? Min mamma eller pappa
Vem är snällast i världen?
Pippi, eller var det starkast?
Vem vill du prata med?
en speciell :$
Vem sov du med senast av motsatt kön?
Min storebror, haha
Vem vet allt om dig? Steve

Kommentarer


Kommentera inlägget här: