Mimmi Kindstrand

Lördag hela veckan för mig ♥

Kategori: Allmänt


Gott med glass? Ja. Idag pratade jag & Linn om detta. Godis kan man vara huuuur sugen som helst på men efter man tryckt i sig typ halva påsen blir man döäcklad! Och samma med bullar, kakor, läsk.. MEN glass är en trogen genom liv lust och glädje! haha nä skoja, det lät wierd men man kan äta glass när man är glad, ledsen, upprörd, deprimerad, arg, bitterfitta, lycklig, kär - you name it. Glass kan man äta när, hur och vart man vill!
Asså jag är ju sjuk, skriver sånt här skit om glass?! Men jag bara äääälskar glass..


Som jag sa igår har jag i princip är klar med mina läxor, prov och inlämningar för tillfället förutom matteprovet som är på tisdag, men jag kan ju slappna av lite nu iaf. Idag var jag kvar i skolan ett tag - slutade 14:20 och mami hämtade upp mig & Amourina i skolan 16:30.. Vi hade så kul med Patrik, haha! Vi spelade Alias tror jag det heter, det är ungefär som Med anra ord.

Nog om allt som händer, nu ska jag mysa framför TVn med mami & lillebror med glass, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: