Mimmi Kindstrand

NIRRE

Kategori: Allmänt

Har precis skrivit klart sociologin och skickat in den, och har pluggat in det vi ska kunna till rundvandringen vid slätmossen imorgon. Historialäxan kan jag (typ), jag gjorde klart provfrågorna till BKFen idag. Min grupp har gjort klart guds teatern. Nu gäller det bara att plugga in matte till provet på tisdag men annars så har jag kommit en bra bit framåt. Stolt över mig själv? Ja. Har även vart på jobbintervju denna vecka som gick förvånatsvärt bra. Nu blir det en skön dusch, sedan sov och tagg för skola imorgon.

Kommentarer

  • Pillls säger:

    helvete vad mycket läxor vi hade... det var inte jag förberedd på!

    2011-09-15 | 08:27:26
    Bloggadress: http://pillorna.blogg.se/
  • Mimsen säger:

    haha men pillaaaaaan då!

    2011-09-15 | 19:15:16

Kommentera inlägget här: