Mimmi Kindstrand

Ps. I Love You

Kategori: Allmänt


Ligger nu i soffan och funderar på ifall jag ska ta mig en kopp té för jag känner att mimsen börjar bli sjuker, it sucks. Är jätte trött. Så knas att jag blir trött efter 21 varje kväll. Blir väl så när man går in a hard working school, haha. Nej men tänker nu lite på vad min doktor sa idag.. hon gav mig ett råd; sök hjälp! Okej det är inte så illa som det låter men hon tyckte jag behövde någon utbildad och pedagogisk person att prata med efter allt som hänt. Inte bara nu senaste veckan utan allt som hänt i sommar då också, eller ja i princip allt. Jag vill liksom inte bli stämplad som psykkärringen, gillar inte alls att sätta mig själv i prio 1 och då dessutom gå till en psykolog.. Fan, kan man bara inte leva livet, utan all skit? Svar nej. Livet är bajs, men har sina ljusa stunder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: