Mimmi Kindstrand

Rock that!

Kategori: Allmänt


usch och herre.. ligger nu i sängen efter en lååång dag! Har faktiskt lite ont i magen.. Idag har jag vart helt hypad! Jag kan ju berätta lite om dagen kanske? ja.

Dagen började bra med en sovmorgon och avslutade med en kort lektion. Därimellan hade vi en megalång lektion vid namn skapande och då fick vi redovisa vårt "Gud memory" som också skulle vara anpassat till max 10-åringar. Fick toppbetyg av våra försökskaniner, klasskamraterna. Vi såg också på en Gudafilm i terrängsalarna eller vad det nu heter.. jag satt med dom längsta av dom längsta.. haha Martin och Patrik. Patrik slängde sig över hela det där "bordet" framför oss och Martin sa lite roliga kommentarer under filmen och trixade med min colaburk, haha nussisar! satt kvar i vår älskade hemvist ett tag med nåra, kulkul. Alltid kul när man kan ha lite fekkenation med låten som vi alla BFare lyssnar på nu för tiden; Vart jag mig i världen vänder - Den Svenska Björnstammen. Åkte hem och gjorde baconsallad med ägg (?) med min mami, gott!

Drog sen hem till Helene & Hannah på kvällen, där också papi var. Skönt att prata lite med honom..<3 Jag och Amourina spelade lite biljard med Hannih, åt Gino med glass (för er som inte vet vad "gino" är; frukt med cocos och vit choklad i ugn), körde tecknet och självklart vann jag och Hannih mot Helene & Amourina  ;) När jag och A drog hem och och jag hade lämnat av A träffade jag värsta schyssta killen! Han berätta om någon fest som hade spårat och hurvida han hade haft sin kväll och han hade tydligen inte druckit för han gick på pencelin, haha? Sköning. Nä men nu ska jag väl sova efter att ha skrivit denna bibel till blogginlägg... PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: