Mimmi Kindstrand

Sitter och funderar..

Kategori: Allmänt


Hellu igen! Har inte alls haft någon blogglust.. Men nu slänger jag in ett inlägg anyway, hihi. Har liksom mest bara vart i skolan och umgåts med poooolare. Och ja juste, så har jag gift mig också (y) Ett fint frieri från herr Robin och bang så var vi gifta. Hahahaha, charmarN^ naaaah. Vad har mer hänt i mitt "intressanta" liv då? Har kommit i en liten kris med bästa vännen.. dåra. Vill inte ta det på bloggen så punkt om det för nu.

Idag fick vi en uppgift om att vi skulle göra en teater om gudarna. Så när vi väl står där och agerar då jag slänger jag och flänger (jag är en man som just förlorat min maka) så märker jag att en snubbe från ettan råstirrar på mig och sitter och flinar! ASSSSS.. kul! Nusserå, nu har du väl sett mitt riktiga jag så bli inte rädd.... Haha alltid jag att vara typ ..dramaqueen? Ehm ja, inga kommentarer.

Nu tänkte jag baka en smarrig kladdkaka och överraska familyn så kan vi mysa med den ikv! Hihi, puss på er guys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: