Mimmi Kindstrand

SÖNDAG

Kategori: Allmänt


Vill börja detta inlägg med att säga; Hoppas för all del att det blir bra med dig Michaela (ang det du gjorde idag..) Förstår att du går igenom en svår tid just nu men jag finns här vid din sida!

Ligger i soffan och har precis tittat på Idol med mami, mys! Innan det kom bästa vännen över på en kaffe, så skönt att bara sitta och snacka skit med en bruden asså! Vad har annars hänt idag helgen då? Sov hos Sophia med brudarna i fredags och på lördan åkte jag hem och åkte sedan vidare hem till papi där också faster var. Hände lite grejer där som tog ganska hårt på mig. Fan. Aja.. vill inte at det här och nu. Vi badade iaf tunna och jag fick träffa hundarna :') så fina! Och jag lärde Charlie nåra trix, hihi önskar han och Fia-Lotta (Dreggel-Lotta...) kunde bo här med mig hos mami. Senare på kvällen drog jag, papi och faster hem till faster och träffade kusinerna. Vart sedan upphämtad av Alicia för att åka hem till Sophia igen och sova där med mina bruds. Idag åkte jag hem och städade här hemma, och började äntligen rensa mitt rum.. ojoj säger jag bara!

Om jag sammanfattar denna helg skulle jag sätta 10+ haha. Har vart både upp och ned gångar men jag försöker bara minnas dom bra. Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och sen blir det väl att sova? Börjar 09:45 imorgon bitti så kan ju vara vaken ett tag till iaf hihi, pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: