Mimmi Kindstrand

Tack gulligull Sara.....

Kategori: Allmänt


Sitter nu helt plötligt på en BKF lektion för att underbara snälla söta Sara var så snäll att ge oss uppgifter på vår håltimma.. Och innan denna hål/lektion hade vi en megarolig bildlektion, där i princip ALLA mobbade mig -.- tack sötrumpor för att jag fick stå ut med redface hela lektion. Jag blir faktiskt inte så lätt generad emn nu jävlar så blidde jag det, ASSSS.. Nej men nu kommer sara så dags att planera vårt egna prov? haha hon är ju rolig, jag kan göra det hur lätt som helst ;) pusssssss!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    du blir bara generad när det verkligen gäller, heheheehhehehe mongo

    2011-09-06 | 18:21:56
    Bloggadress: http://pernillakranghed.blogg.se/
  • mimsen säger:

    Men ASSS, nejrå du inbillar dig bara!

    2011-09-06 | 19:05:03

Kommentera inlägget här: