Mimmi Kindstrand

Take it easy..

Kategori: Allmänt


Slänger in en bild när bror vart inspirerad av Idol i fredags, haha gubben då!

Vaknade ganska nyss, och är lite halvsliten.. Råkade somna klockan 6 imorse, för att jag pratade skype med Oscar hehe.... Festen hos Nattis igår var faktiskt awesome! Så himla gulligt, hon hade köpt utblandning (typ sjuttielva flaskor!) chirre, saltapinnar och ..kakor! Hur jävla söt som helst, nusserå! En sak som fick mig att garva i typ en halvtimma... haha här kommer det; Jag, Nattis, Chrisse & Lollo skulle möta upp Rasmus & Tobbe vid stationen, frid och fröjd - allt går jätte bra tills Lollo känner sig lite kissnödig. Hon springer in i en buske och sätter sig där och kissar. Jag börjar garva för jag inser att hon sitter på någons tomt(?!) och så ser vi "ägaren" dåra som tittar på när hon sitter där på huk, asså vafan?! Då säger Lollo; "Förlåt!!.. jag var lite kissnödig" och han bara gillar läget. Vi springer därifrån och Lollo knäpper byxorna i farten och ägaren hämtar en kastrull med vatten och häller på kisset, fatta och se detta. Jag kunde knappt stå rakt trots att jag var spiknykter!

Nej men nog om gårdagen, nu ska jag göra en smoothie sen sova lite och plugga matte kan vara bra. Bara slappdag iaf! PUSSIS

Kommentarer

  • Nattis säger:

    men hahaha, fan va jag garvar åt Lollo nu, hon är så jävla sööööt ! ;D

    2011-09-18 | 14:27:53
  • Pillls säger:

    HAHAHAHAHAH, varför känns det där som en riktig Lollo-händelse? :D fett synd att jag missa :(

    2011-09-18 | 15:53:01
    Bloggadress: http://pillorna.blogg.se/
  • mimsen säger:

    Visst Nattis ;D



    En klockren Lollo-grej? ;) hahaha! Ja, synd att du inte kom pillis :(

    2011-09-18 | 17:20:40

Kommentera inlägget här: