Mimmi Kindstrand

You can't make the same mistake twice. The second time you make it, it's no longer a mistake. It's a choice.

Kategori: Allmänt


Hellooooow, kul att jag typ är uppdaterarN^ eller? Mjaaa, försöker slänga in nåt inlägg om dagen iaf! Har vart i skolan (vad annars lixx?) var typ prov i BKF? fast ändå inte, man skulle prata i grupper. Gick bra. Fick också tillbaka matteprovet, haha jag trodde jag skulle döö! Hade i princip alla fel. Men den enda jag hade rätt på hade killarna kollat av mig (dom var ju inte direkt osynliga när dom glodde av.. så det fick dom också rätt på!) fast det är rätt nirre för nu fattar jag verkligen, ganska bra då ifall jag vill behålla mitt MVG i matte vilket jag tror är ganska så omöjligt menmen. Idag har jag, Pillan, Lollo, Linn & Nattis bestämt att vi ska ha tjejkväll på fredag. Blir att åka hem till Pills först, barnpassning står på schemat men det är bara kul! Sen drar vi på bio, och efter det hem och sova hos Pills med ansiktsmask och såklart glömmer vi inte våra söta vänner Ben & Jerry's. Ja, jag är nyttig och gymmar och hela shiten men en "äta-vad-du-vill-dag" ska man få ha! (Dock bara 1 dag/vecka!!) Mys, längtar nåt enormt! Men nu ska jag duscha av mig efter gymmet och plugga lite matte & sociologi. Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: