Mimmi Kindstrand

You make me belive

Kategori: Allmänt


Sitter här och äter nästintill rå korv för jag orkade inte vänta på att den skulle bli klar, haha.. och när jag ändå pratar om mat kan jag påpeka att det var pannkisar i skolan idag. Vanligtvis brukar vi ha pannkakstävling men idag åt Pillan svampsoppa och Patrik skulle ha träning så kunde inte käka det dåra.. (Det är oftast vi 3 som brukar tävla haha) Idag stod det medecinsk grundkurs på schemat i slutet av dagen.. tror ni jag gik på det eller? Nä. Duktiga tjejen valde sociologi istället! Haha, inte skolkar väl jag inte?! Så hädan efter ska jag har sociologi tisdagar 15:00-16:00 och fredagar 8:00-9:30, störtbra! Tänkte hoppa in i en dusch nu och sedan blir det Idol med en slurk Ben & Jerry's som blidde över från igår, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: