Mimmi Kindstrand

Chillar galet som vanligt med PillsnorrN^

Kategori: Allmänt



Gamlo goa tiderna - me and Pill ;)

CHACHA bloggN^ SK SK SK! Nej men nu ska jag försöka vara lite serious here... Idag har dagen vart bra, förutom att Brittfitt förstörde en del utav den like usuall! Men dagen blidde bättre när jag och Pillis smorde lite planer, mohahahaha! SK, nej men ah.. Vi åkte på 2 husvisningar med Marie och hennes vännina. Vart sedan skjutsade tillbaka till skolan för att se på teatern. Gick sen till c för att P skulle köpa en kuvärtväska, asfiiiiiin! Åkte till mig, stannade upp på Ica och köpte apamycket godis. Till min besvikelse jobbade inte snyggingen....... but life goes on! ;) Sitter nu hemma hos mig, proppmätta på både mat och gottis. Blir väl att slöa lite nu innan vi somnar heheh.
PUSSIII

Kommentarer


Kommentera inlägget här: