Mimmi Kindstrand

Crazyness!

Kategori: Allmänt



What happend here då? Om inte det var så att Johanna datum märkte mig på jobbet.. Tog inte bort den för jag ville ju inte vara sån vava. Gick sedan hem, åkte buss osv och såg sen hemma att den satt kvar. Knas att folk tittat snett på mig liksom? Njaaaae.

Denna dag in my heart. Typ. Hyfsat bra anyway. Var typ påskmat i skolan så + för det! Alla lektioner för övrigt var kuliga förutom NKn som jag typ somnade till. Efter skolan gick jag och Lollo till c för att kolla klänning till min 18-års dag. Hittade en faktiskt som jag ska köpa när lönen rullar in tänkte jag! Kollade även jeans med rumpfan får aldrig plats i alla bajsbyxor och jag dampar sönder. Iaf så fick jag sällis av Lolls till jobbet. Hon lämnade sitt cv så jag håller alla tummar och tår för att hon får jobb på donken med mig! Wiiiha. Hade som vanligt kul på jobbet. Johanna och jag flummade, som vanligt. Seriöst en av dom skönaste budarna i hela universum! Gay, ahhaa nej men hon är kulig! Chillade iaf med en milkshake efter jobbet. Galet jävla yammi. Sitter nu här. Dör för att jag vet vad som ligger framför mig. Plugget. Ska ta tag i det nu. Tjaaaaaaarå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: