Mimmi Kindstrand

Don't worry, just be happy!

Kategori: Allmänt



Helluuuuuu i stugorna!

Haha Pillur som "gästbloggade" om sig sjölv tidigare idag (y) charmigt you know! Nej men vad har annars hänt idag? Skola. Redovisning på BKFen och lite slafsjobb på historian. Sen slutade jag, skön dag. Gick runt en snabbis i c med Pill och sedan till gymmet och köttade ca 1-1,5 timma. Kul när man märker att man håller ut mer, som t.ex idag då jag sprang konstant i 25 min och var inte ens trött (i vanliga fall vill jag springa ca 5 sedan gå 5 osvosv).

Köpte med mig jordgubbar och glass. Tur för mig att snyggingen satt i kassan (a) döööööör! Ska fan börja jobba på Ica ist för donken.. HIHI! Nej men nu ska jag hoppa in i en duch och sedan ta mig till Nordea i Haninge och hämta ut lite cash! Cashfloooooow like usuall ;)

PUSSSSSSI

Kommentarer

  • Lollis säger:

    hahahaha nu har vi varsin snygging i kassan aaaassssss xD

    2012-04-02 | 19:36:27
  • Mimsis säger:

    men visst! peeeeeeerfa ;)

    2012-04-02 | 19:38:08

Kommentera inlägget här: