Mimmi Kindstrand

Fredagen med fina vänner!

Kategori: Allmänt

Tjenare alla pigga och glada!
Efter skolan började dagen med att jag, Mickis, Linn, Johan, Lollo & Chrisse tog oss in till stan för lite shopping! Var så grymt trött och hungrig så jag sluddrade som en fyllis fick jag höra. Hade det väldigt trevligt iaf! Hittade dessutom ett par jeans. Helt otroligt hur bra dom satt och hur länge har då inte jag letat efter ett par sådana?!



Efter ett litet tag (läs: ett långt jävla tag) mötte vi upp Linn & Mickis som gått iväg för att dom inte orkat gå och shoppa + Pill & Lillpill. Vapiano som vart bestämt att vi ska gå till i flera veckor, var då tvärstängt efter 18.00 för oss småskitar under 18 år.. (synd att man fyller imrn liksom, eller idag? klockan är ju faktiskt över tolv hihi, grattis till mig själv isf! fniss) så vi drog till Jensens Bófhouse (typ?) Huvudsaken var att vi fick käka en fet jävla biff liksom! Pommes och bea tillhörde såklart. Fick jätte söta presenter till middagen också!





Björn Borg parfym - fick av Lollou!



"Du är söt som choklad" - fick av Pillan & Lillpill!



"You are sweet" ..undra vad det kan vara i? ;)



Ett fint ljus var det i det rosa paketet - fick av Pillisnorr!
"True FRIENDSHIP is a knot which angels hands have tied" så fint ♥

Och för att inte glömma!



Det syns så taskigt i ljuset i rummet just nu.. Men det är en navelpiercing jag fått av Lolls! Ett guldigt smycke med en stjärna med små diamanter i.

Jag är så grymt tacksam för att jag har alla dessa fina vänner! Och denna dagen, tack till alla som gjorde dagen till den bästa ♥
Nu ska jag försöka få mig lite sömn tills min stora dag imorgon! Är så galetttttt taggad inför exakt hela dagen.
Godnatt alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: