Mimmi Kindstrand

Fullspäckad dag, eller snarare fullspäckat huvud!

Kategori: Allmänt



Godmorgon!
Sitter i mitt kök, i bara fillingar och en slapptröja. Redo för skolan! Nä, har inte fixat mig ett skit och inte heller matsäcken! Mjo, det är nämligen så att vi ska vara i Rudan på friluftsdag idag. Vädret ser lite halvlockande ut tyvärshhh. Har en hel del jag måste checka av idag också!
  • Fixa ordning mig
  • Göra matsäck
  • Ha friluftsdag osv
  • Gymma, börjar bli dags nu!
  • Gå till jobbet och fixa min ledighetsansöka till min birthday.
  • Göra klart BKFen
  • Finslipa svenska uppsatsen till imrn
  • Skcikat ut alla inbjudningar till släkten tills på lördag
Ser kanske inte så mycket ut men i mitt huvud vill jag baar deleta allting! Jajaja nu ska jag inte gnälla utan sätta fart istället! Bajabaaaaaaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: