Mimmi Kindstrand

I'm back bitcheeeees!

Kategori: Allmänt



Min nya kavaj, skitjävladålig bild men what a hell.

God morgon, god middag, god kväll.
Gårdagen var som "planerad" eller så som det var sagt så var tisdagen inte så värst bra. Därav den underbart braiga uppdateringen på bloggen (y) men idag har det vart bättre, dock inte bäst men bättre! Har flummat runt med Lollo hela dagen, bl.a dansat bugg och vals och vi var grymmaaaa! Vart även ett subway meal. *dreggel* Shopping efter skolan satt då inte heller riktigt fel! Fick emd mig en assnygg "magtröja" fats längre där bak där det står WILD på. Såååå snygg! Gymmade sen. Så stolt över mig själv då jag sprang på nivå 10 i 25 min. Pausade inte en enda gång utan bara spurtade i 25 min. *klapp på axeln* Avslutade kvällen med en dejt med Virren. Pratade lite om allt mellan himmel och jord. Sen såklart skulle han käka på Sibylla, Viktor i eyy nötskal men bra som fan var det då jag fick värma miiiig! Är nu hemma och ska bada. Fett värt. Hårinpackning, ansiktsmask, raka leggsen osv. Skönt.
Långt jävla inlägg. Måste dralla. Är lite skitnödig för att inte vara allt för ärlig. Woupsi. Aja...
KYSS & SMEK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: