Mimmi Kindstrand

I'm gonna live my life!

Kategori: Allmänt



Lollo, jag & Amourina! ♥

Åkte som sagt och mötte upp Amourina & Stephanie igår. Lallade runt i Tyresö c sen hem till A för att äta födelsedagsmiddag och tårta till efterrätt! FIck ett mess av en polare oma tt det vankades fezt bara några portar ifrån. Vi 3 mötte upp Lolls & Pils och drog dit med min fittpolare dissade så vi köpte godis, chirre & dipp. Tänkte åka hem till Pills för myskväll typ men på vägen haffade Pillan upp nåra snubbar som tydligen var påväg på frzt ocg dom insisterade att vi brudar skull med HEHE. Vi kände inte en jävlel där men var ändå dom absolut sista som gick utanför dörrn.. Dansade och hade galet kul, sjög för Amourina också. Toppenkväll!
Idag har det vart chill med Amourina och Stephanie med energidrickan i högsta hugg med hopp om att jag skulle orka med jobbet. 16-20 var det jobb och nu ligger jag hemma. Hann även prata av mig lite med mina fina vän och kollega Johanni (proffsigt det lät haha). Ska dega sönder fram för hela veckans BB avsnitt som jag missat.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: