Mimmi Kindstrand

Jag mår som jag förtjänar, så att säga..

Kategori: Allmänt



Min och Lollos frulle!

Vart ska jag börja..? Gårdagen var helt grymt jävla bra, awesome! Freaking unbelievable!! (tänkte skriva mer om gårdagen i ett annat inlägg för just nu orkar jag inte anstränga mig till att göra ett roligt blogginlägg haha, lägger upp bilder sen då också!!) Kan iaf summera kvällen med; happiness, dricka, toalettbesök, dansgolv, kamera/foto, McBean, vaga minnesluckor, kärlek, skratt, skånkiga bussturer och spontanträffar med människor osv! Somnade efter att mamma ställt sig och gjort värsta woken (wtf lixx?!) vid 6 på morgonen och 9, endast 3 timmar senare, var jag pigg som en nöttjärna! Mådde faktiskt bra efter alla toalettbesök från gårdagen. Men var tvungen att ta mig en återställare.. nej SKOJA! en tablett för att återfå balansen. Men nu ska jag kolla BB med en marabou i handen.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: