Mimmi Kindstrand

Lagom skön träningsvärk man har då..

Kategori: Allmänt



Såhääääär pigg ser jag ut idag, bjuder på bilden upp&ner dessutom :$

Tjenamorsen i galoshen(?) Anyways, har tagit ut min sovmorgon rätt rejält. Hann vakna innan mobilen gav ifrån sitt alarm. Hade dock lite svårt att komma upp imorse, tack vare denna otroligt sköna träningsvärk<3333 Tog ett hårt pass igår för att det skulle förmodligen bli det enda denna vecka. Känner dessutom att det sakta men säkert smyger sig på en lite förkylning eller något i den stilen. Sååå te it is, all this fucking week. Min födelse vecka mhiihih, nej fan nu ska jag sluta tjata om min birthday! Är bara grymt taggad. Drömde t.o.m om hur lördagen kommer bli. Grym dröm, så hoppas drömmen slår in! Och fatta att jag var uträknad till den 24e egentligen, HALLOJ, då hade jag liksom redan vart 18 nu.. men men shit happends!
Nu sitter jag och skriver på om onödigt.. Kanske gör ett roligare inlägg i skolan.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: