Mimmi Kindstrand

LOLLO IS IN DA HOUSE BITCHES

Kategori: Allmänt

tjobre !
Mimmi sov i VH getto igår hos mig :) sk! vh äger. Anyways, blev bjudna på fekke i Gullmars, Bussgaraget och Tyresö. Men det pallade inte vi (fett ovanligt, vad händer med livet?!?!) iaf, köpte massa svull o ba hade kul hemma hos mig! Fett värt! bestämde oss för att kolla film men var för flumm för det. så vi låg o hade värsta diskussionerna, fett kul! Gick ner o käka 4 på natten, fett hungriga. Sen gick vi och la oss men var för hypade så de gick inge bra, resumé under hela natten: asgarvade, dampade, deeptalk, garvade, dampade, deeptalk. typ.
sen avbröts vårat snack av ett fyllesamtal av Hokkanen hahaha xd charmigt värre! sen iaf, tillslut somnade vi runt halv fem - fem på natten:)
vaknade upp typ 11 idag av att mimmi väckte mig o bah: LOLLO DITT JOBBBB!!! fick lite smått panik, men fick skjuts av mamma dit ♥ så det löste sig, Camilla va sjuk så Björn hoppade in som vikarie, var fett kul:) och är så jävla stolt över mina små dansungar asså ! som värsta morsan :') skitduktiga !!!
Sen drog jag hem till Mimmi som väntade hos mig, och vi gick ut på prommis till Ribbypizzan ! HAHAHA,
nu kommer en FET bildbomb från idag:
på pizzerian:
MMMMMMMMMMMM <3
GLASSIIIIIIIIIIIIIIGT !
ja det var allt för mig/Lollo the man        peace broes!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: