Mimmi Kindstrand

Mimmi och Lollo!

Kategori: Allmänt



TJO BROES Lollo som bloggarrrrrr! Gårdagen vart kaoooz!
Vaknade upp hos Robin/Rasmus? med bror Mimmi och en mysis vid min sida, var där och chillade hela dagen till typ 6, skitkul vare ! fick pannkaka o kaffe till frukost <3 sen så drog vi hem till mig. Prövade lite kläder, käkade, pluggade och fixade oss vidare för fest i skogås. drog dit med Sandra, Lina, Marcus, Hokkanen och Rasmus. Stog och väntade i år och dar för att Stewe festfixaren skulle fixa in oss, men han hade blivit tagen av polisen misstänkt för att ha rökt på.. så vi fick adressen på sms och gick dit, kom äntligen in i porten och jag hämtade min dricka. Började bli fest men sen ändrade sig tjejen som bodde där, så alla drog. Vi åkte vidare mot Tyresö för ny fest i ringen, men där blev det också kaos och alla blev utkastade så slutade med att vi drog hem till Mimmi i brandbergen och sov :) fett ovärd KVÄLL! anyways jag fick min dricka, alltid bra till nästa fekke!
ja det var typ gårdagen kortfattat. nu ska vi dra till hamburgerbaren o käka, PUSSARRRR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: