Mimmi Kindstrand

PANIIIIIK! ska till käftis idag..

Kategori: Allmänt



Godmorgon alla goa och glada!
Gissa vad jag ska göra idag om inte gå till käftis. Kom på det vid 12 inatt, vilket sög eftersom jag visste inte tiden men visste att jag skulle dit. Kunde sova lagom bra efter det dåra... Nej men jag slog en liten pling (efter att panikartat leta upp nummer till min tandläkare på alla dessa internet sidor som bara visade fel nr) och fick tillslut tag på honom. 12.55 var tiden. Det sög ju. Ska på museum med klassen idag. Jag hinner inte vara där hela tiden och jag hinner dessutom inte komma tillbaka. Mitt i hela schemat sitter tiden, ååååh. Toppen på isberget har dom också flyttat lokalerna. Fuck käftis alltså.

Nu ska jag sluta snacka om tänder för det freaks me out. Ska ta en dusch, äta frulle och ta mig till skolan.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: