Mimmi Kindstrand

Smile - It's the second best thing you can do with your lips.

Kategori: Allmänt



SHOOOOOO BROES!
Sitter här och pratar i telefon med en broder från en annan livmoder - Amourina buddy! Har dessutom mina, inte så helt fräsha, gymkläder på mig. Men men what a hell, ska snart slänga mig in i en het dusch. Alltså en vanlig dusch fast med mig i... SK! Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag; var i skolan - rätt chill dag såattsäga, åkte till gamla praktiken och kramades&pussades med mina barn♥ sen gick jag och Lollo till Haninge c för att shoppa lite, jag hittade en assssssssssnygg kavaj som jag la undan och ska köpa imrn! Yaaaaay. Efter all shopping, drog vi till donken och chillade galet med Chrisstoffer & Patrik. Sedan kom Gustav och vi hade det mycket trevligt! Gymmade vid 19 -tiden och är nu hemma. Soft dag såattsäga.
Men nu ska jag som sagt ta den där heta duschen och sedan mysa med te och mackor framför BB.
LOVE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: