Mimmi Kindstrand

TAGGARÅÅÅÅ!

Kategori: Allmänt



Bra dag idagrå. Kom till skolan, planerade lite inför museumbesöket. Hann dock inte följa med men lunch i skolan blidde det iaf! Mös med Lolls i skolan tills vi bestämde oss för att hon skulle med till käftis (tack gode gud). När vi ändå var i Tyresö c tog vi oss en fika på Espresso House. Fikade med både marabou, jordgubbar och vaniljlatte! Satt där ett bra tag tills vi bestämde oss för att åka hem till mig. Innan dess gick vi runt i lite affärer där jag hann träffa både dem ena och dom andra! Bl.a Rosie, min dagisfröken som jag inte träffat på år och dar!
Sitter iaf här nu, eller springer runt och dansar till galna festlåtar med galna minnen till! Ska snart sansa oss och slå oss ner i soffan och kolla på BB söndagsfinalen. Sen åker vi till Handen där vi skiljs åt. Då blir det gym för min del! Wiiiha.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: